غم...
نوشته شده توسط : **best boy**

سلام رفقا.لیدیز اند جنتلمن.بابا خیلی بی وفا شدید.یه پیامی ،نظری فحشی لنگه کفشی ،چیزی دلم گرفت.

جدی میگم دلم خیلی گرفته...از بیرون پر از شادی ام ولی درونم داره می ترکه...میخوام گریه کنم...دلم یه تکیه گاه

میخواد...نامردی پشت نامردی...غم باد گرفتم...کمکم کنید...من اسمم bestboy  ولی کوچیکه همتونم...واصلا با

هیچکی مشکلی ندارم...تورو خدا یه کم دلداری بدید....





:: بازدید از این مطلب : 826
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 19 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sahel در تاریخ : 1389/10/21/2 - - گفته است :
سلام وبت خوب بود راستی لینکت کردم وقت کردی به ما هم سر بزن
پاسخ:mer30

/commenting/avatars/justboy-368705.jpg
sarniya در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
salam khoobi mamnoon ke be man sar zadio mamnoon az nazaret vebe toam khoshkele man linket mikonam bazam behem sar bezan


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: